saraerikacaroline

Middag med familjen är lyx!

Kategori: Moments Like This

Igår klagade jag på att jag var jättemätt och idag måste jag få klaga på att jag är superhungrig (Det är inte måndag än)! Jag och pappa håller på att göra mat tills mamma och Fredrik kommer hem. Vi gjorde ungsbakad lax på spenatbädd med parmesanost, som det så fint heter. Det är riktigt gott!

När jag ändå pratar om man kan jag tillägga några ord: När jag äter ute på restaurang känns allt så festligt med maten serverad (riktigt god för den delen), härlig musik i bakgrunden och mysig stämning. Visst om man gör det någon gång ibland så är det jättemysigt, men att komma hem efter en lång vecka och få äta god middag tillsammans med familjen slår inte restaurangernas lyx!

Förutom att äta mat ska jag också lägga mig i badet en stund efter maten med en ansiktsmask och hårinpackning. Nu när jag väl har tid ska jag ta chansen att slappa!

Opps nu ropar pappa att jag ska göra sallad.. Hejhopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: