saraerikacaroline

Zzzzzzzzzzzombie

Kategori: Moments Like This

Idag är nog det dag då jag somnat på skolan flest gånger under en och samma dag. Först satt jag och Sabina som två zombies på geografin och försökte hålla oss vaken medan vi såg på en film om.. ja, geografi antar jag. Kommer inte ihåg så mycket eftersom jag blundade större delen av filmen. Även på matten när våran lärare skulle ha genomgång på tavlan i år och dar kände jag att huvudet nickade till några gånger. Vart är sängen när jag behöver den?!

På lunchrasten idag roade sig jag och några härliga själar från klassen oss med att klia oss på/under näsan beroende på vem som gick förbi våra granskande blickar. Ja, ni som var där fattar vad jag menar!

Nu sitter jag och skriver på mitt 'Skolminne som ska vara inlämnat imorgon. Det är som det låter, ett minne från skolan som vi ska skriva som en liten berättelse eller något liknande. Jag skriver om min klassresa till Kroatien med min förra klass om när vi gick vilse uppe i berget och inte hittade hem förän efter flera timmar. Vi hann både gå runt ett stort jävla berg, få skavsår mellan tårna, törsta ihjäl (nästan iallafall) samt på något vis hamna mitt på en nudiststrand med en massa feta, nakna gubbar. Usch, blä och fy!
Vi hade ren tur som överlevde, haha!

Nu måste jag avsluta mitt skolminne och sedan göra franskaläxa innan jag kan krypa ner i duntäcket. Måste skärpa mig med sömnen om jag ska klara av att hålla mig vaken på dagarna!

Puss och Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: