saraerikacaroline

Sög-sögde-sögt?

Kategori: Moments Like This

Hej! Jag heter Caroline Hansson och jag sög på träningen idag. Våra tränare var så vänliga att ta med sig en mätare som mätte hur många km/h vi skjuter (nu pratar jag om fotboll igen, såklart). Ja, det gick ju sådär kan man säga, sträckte mig lite men sånt får man tåla. Sen var det skott på volley och "curling", alltså den som lyckas passa sin boll närmast tränarens boll vinner. Hur som helst, jag kom längst ifrån ändå..! Efter det var det ''bollen i nätet'' och jag sköt såklart ett ribbskott på tredje nivån och den som vann kom till nivå åtta.. Jag kom med säkerhet ganska långt ner på resultatlistan.

Efter träningen åkte jag hem till stuguvägen och drack varm choklad, åt kakor och tittade på idol. Loulou måste vara en av Sveriges härligaste människor alltså!
Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda upp inför morgondagens lektioner. Den här gången ska jag INTE somna på naturkunskapen som jag gjorde igår.


Godnatt världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: