saraerikacaroline

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..?

Kategori: Moments Like This

Halloj!

Den här dagen har varit riktigt skön! Hade tre lektioner på skolan och sen slutade jag vid kvart över ett. Efter det gjorde jag Johanna sällskap innan hon skulle på RIÖ så vi satt i Lyan en stund och pratade, trevligt trevligt! :)
När Johanna gått på RIÖ gick jag och mötte Min Mama på stan för en middag på blablabla Wok (ni vet vad jag menar). Jag tror att jag åt för halva Sverige, och det fick jag igen på träningen sedan.. Ikväll hade mitt lag nämligen våran sista träning för säsongen. Om jag hade lagt mig på mage hade jag nog rullat fram snabbare än bollen, så mätt var jag, haha! Det ska iallafall bli skönt med ett uppehåll eftersom säsongen har varit så lång (kommer inte ens ihåg när vi började, så längesen var det!). Vi har iallafall en match kvar mot ÖDFF B på söndag men sen är det helt slut med fotbollen ett tag.

Jag funderar faktiskt på att börja dansa en gång i veckan.. Jag har alltid tyckt om dans och musik men tidigare har jag inte haft tid. Men det finns ett problem, och det är STORT! Jag är nämligen så otroligt ovig att jag inte ens får upp benet i 90 grader utan att böja "stödbenet". Hur dum kommer jag inte då känna mig, på en skala, om alla andra kan gå ner i split och spagat och jag inte ens kan lyfta ett ben!? Aja vi får se hur det blir med det, vill man så kan man!


Nu ska jag gå och ta mig en dusch innan jag hoppar i säng. Måste upp vid 06.00 imorgon bitti..

Sov gott sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: