saraerikacaroline

Söndag med svinet och grisen

Kategori: Moments Like This

Den här dagen har jag spenderat med Elise. Vi vaknade ganska sent, vred tillbaka klockan en timme och gick och åt lunch. Efter det gick vi ut på en lång-promenad i det fina vädret, sjöng julsånger och pratade om ditt och datt. När vi kom hem tog vi fram lite fika och tittade på Sex and the city filmen och bara tog det lugnt.
Nu ska jag strax gå ner till Elise igen, gick bara hem en sväng och åt. Men det blir en tidig kväll för mig ikväll för imorgon klockan 08.00 ska jag befinna mig på Jämtlamells kontor där jag ska jobba denna vecka. jag är inte säker på att det kommer bli speciellt roligt, men vad gör man inte för pengar?

Nu är det dags för mig att kila ner till Elise! Pusspuss på er!

Twister!



Twister med brudarna igår kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: