saraerikacaroline

Dreams about you

Kategori: Moments Like This

Antingen så har jag något fel eftersom jag sätter mig vid datan direkt när jag kommer hem, även fast jag har suttit vid datan hela dagen på jobbet. Eller så är jag helt normal för en stor del av "dagens ungdom" sitter ju vid datan 24-7. Enligt föräldrarna iallafall..
Snart ska jag gå ner på byn (hehe) och äta pizza med mina underbara vänner. Det sak bli skönt att bara sitta och surra ett tag och höra vad alla dom har haft för sig de senaste dagarna.

De senaste nätterna har jag drömt en hel del konstiga saker.. I förrgår natt drömde jag att pappa var dyngrak och att mina kompisar (minns inte vilka) nästan bar honom uppför en trappa. Jag köpte även två munkar för 5kr/st i samma dröm. Igår natt drömde jag att blondinbella (eh?!) satt och målade ett självporträtt och målade munnen större och större med rosa målarfärg tills den var gigantisk! Haha! Och inatt drömde jag att jag skulle på gympa med mamma men att jag sedan ångrade mig för att Elise m.fl. skulle spela en fotbollscup i stuguns sporthall som jag jättegärna ville se. (Konstigt egentligen eftersom gympan också brukar hålla till i sporthallen..) Jag vaknade imorse med jättedåligt samvete eftersom jag svek mamma för mina kompisar och i drömmen hade jag även fått ett sms av mamma där det stod någonting i stil med: Nu ska vi på gympa :D svettet ska rinna!
Haha va liksom!? Vart får man allt ifrån?
Har även drömt om en fin person som har lika fina ögon som Chris Brown, men det är inte lika konstigt..

Nu är det dags för käk! Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: