saraerikacaroline

Det beror inte på vädret, utan fantasin!

Kategori: Moments Like This

Åh vad mätt jag är! Jag kunde inte ens gå och prata i telefonen samtidigt, det var alldeles för ansträngande haha! Anledningen till detta handikapp är att jag var på middag hos min moster och efter det gick jag till Josefine där vi tittade på TV, åt chips och pratade. Vi bestämde oss för att bara ta det lugnt ikväll eftersom båda två var i stan igår och flängde omkring, plus att jag har min sista match imorgon så jag tänkte snart gå och lägga mig för att vara riktigt utvilad. Dessvärre har jag hört att det ska vara "snöstorm" imorgon vilket inte känns så kul..

Apropå vädret.. Jag sitter och pratar med en person om just det. Vi kom fram till att eftersom detta kalla och tråkiga väder verkar hålla i sig ett tag till ska man utnyttja det till någonting mysigt istället för att bara sitta inne och deppa. Kanske titta på en bra film, äta något gott, tända ljus, spela spel? Det finns en hel del att göra inomhus ändå. Men en viktig sak för att det ska kunna bli riktigt roligt: umgås med en bra kompis så spelar det egentligen ingen roll vad ni gör, det blir garanterat roligt ändå! Jag kan tillägga att jag och Rebecca är bäst på att göra tråkiga dagar till dagar då vi inte ens kan sluta skratta, eller hur Rebecca? Vi brukar spela kryckhockey med snusdosor, spela barngeni (vi är värdelös på det), bygga pussel med flera tusen bitar, gråta till riktigt bra filmer m.m.

Nu måste jag göra mig iordning för natten, sov gott hörrni!

Måste bara tillägga att fredagen var riktigt rolig, kul att träffa lite nytt folk också! Puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    håller med till 100% snyggingen;) inte en tråkig stund här inte!

    2008-10-05 | 21:59:49

Kommentera inlägget här: