saraerikacaroline

Tisdag förmiddag

Kategori: Moments Like This

Vad hinner man göra på en timme? Jo, äta lunch och vila en halvtimme kanske. Men om jag lägger mig i sängen kommer jag somna så det är inte värt det.. Klev upp kvart i 7 imorse efter en hel del konstiga drömmar som vanligt och ville ingenting hellre än att somna om. Men så fick jag syn på snön ( om så bara ett lager på 2mm, men ändå) och fick världens eneggi och blev på jättebra humör. Bara för några dagar sedan sa jag att inte inte ville ha vinter än men jag säger som han på felix ketchup-reklamen, "man kan väl ångra sig"!

Nu ska jag nog ta och kila ner på jobbet igen och röra på benen lite innan det är dags för ytterligare fyra timma på en stol. Ha det super bra! Kramis!

Wiho, snart är det jul.. snart om ett litet tag iallafall..!

Wiho, om en och en halv månad är det snart jul..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: