saraerikacaroline

Spinning på schemat

Kategori: Moments Like This

Jag överlevde!! Ikväll var jag på spinning för första gången på kanske ett halvår, och det är riktigt skönt att börja komma igång igen med det för spinning är faktiskt riktigt skönt! Eller ja, efteråt iallafall! När jag väl sitter där på cykeln och trampar som en annan galning börjar jag fundera på varför jag utsätter mig själv för denna tortyr?! Men när det är dags för nästa spinningpass kommer jag ändå bara ihåg hur härligt det kändes efteråt så jag hoppar glatt upp på cyklen igen. Efter några låtar börjar jag än en gång att fundera hur det kommer sig att jag sitter här igen..
Hur som helst så borde ni prova spinning för det är en härlig, för att inte glömma jobbig, träningsform!

Nu ska jag packa väskan för imorgon är det basket på idrotten, även det är en rolig sport!

Godnatt sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: