saraerikacaroline

Snööö!

Kategori: Moments Like This

Middagen med flickorna var riktigt trevlig, kände mig dock lite översocial eftersom jag inte snackat om annat än fakturor och leveranser de senaste dagarna, vilket inte precis är mitt favoritämne. Efter vi hade ätit gick vi ut en sväng för att röra på oss innan vi gick hem till mig och fortsatte snacket där. Och vet ni vad vi upptäckte när vi kom ut från pizzerian? Det snöade!! Jag hoppas på att det är riktigt mycket snö imorgon på backen så det inte är lika mörkt när jag ska gå till kontoret imorgon vid halv 8. Snön gör ju allting så mycket ljusare och mysigare!
Nej, nu måste jag hoppa i säng. Var nyss tvungen att skicka hem brudarna eftersom jag tänkte lägga mig i någorlunda tid ikväll för igår blev det såklart inte en så tidig kväll som jag hade tänkt..

Nåja, godnatt med er! Vi får se imorgon om jag har drömt något mer spännande.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: