saraerikacaroline

Positiv vs. Negativ

Kategori: Moments Like This

Kom just på en sak.. Från och med på måndag när jag vaknar ska jag försöka se allt från den ljusa sidan (med få undantag). Tisdagar på skolan är ett undantag för jag kan tyvärr inte se så mycket positivt i dessa dagar. Fast i och för sig (sitter de orden ihop?aja..) så lär man sig en hel del eftersom tisdagarna är så långa! Det är positivt!
Jag och Minna hade en liten uppvärmning i fredags efter skolan då vi försökte få det regninga vädret till någonting positivt. Det är rätt mysigt med regn och håret blir inte elektriskt när det är blött, det är också positivt!

Tanken med att jag skrev det här på bloggen är för att nu har jag några vittnen som läst detta, vilket betyder att jag verkligen måste försöka klara det! Folk ser allting för negativt, inklusive mig, speciellt på hösten och det är väl därför det kallas "höstdepprision"?

NU ska jag sova, jag lovar.. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: