saraerikacaroline

John Blund tar inte hänsyn till plugg..

Kategori: Moments Like This

Usch vad trött jag är! Kom just hem från stan efter att ha ätit på Max efter skolan. Måste säga att Max gör dom godaste hamburgarna, känns mycket frächare om man jämför med Mc Donalds iallafall. Idag bestämde jag mig för att välja en liiite nyttigare variant så jag tog en nyckelhåls-märkt hamburgare och fruktsallad istället för strips ;) Riktigt gott! Men det gjorde jag endast för att jag snart ska gå och äta kladdkaka istället haha! Det gäller att prioritera!

Hur som helst! Nu måste jag gå och plugga till Nk-provet som vi har imorgon. Det kan verkligen behövas eftersom det känns som att jag inte kan ens hälften.. Aja om inte annat får jag väl plugga på natten, för det är ju så det slutar för det mesta vad det gäller mig. Tyvärr så¨börjar jag 08.15 imorgon så jag lär nog se ut som ett lik!

Nej, dags för plugg, lika bra att få det gjort! Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: