saraerikacaroline

Först min mat och sen min säng!

Kategori: Moments Like This

Nu är klockan snart halv 2 och jag har knappt lyft ett finger idag. Jag vaknade pigg och glad för ungefär två timmar sedan och det jag har hunnit med är att lagat en brunch bestående av omelett (typ det enda jag kan göra utan recept), tittat på reprisen av Idol och suttit vid datan. Men, jag laddar bara upp inför några timmars plugg och efter det blir det spinning. Någon nytta måste jag väl ändå göra!

Igår kväll efter att Linnéa och Maria hade somnat fick jag först besök av Elise och sedan kom ett gäng hungriga killar som kom och lensade mitt skafferi. Tydligen blev alla jättetrötta efter fikat för kvällen slutade iallafall med fem pers i min säng och inte förän vid 04.00 begav de sig hem. Då kändes det riktigt lyxigt att ha hela sängen för sig själv!

Nu är det dags för läxa innan hela dagen är förbi! Ha en trevlig söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: