saraerikacaroline

Eeehh...

Kategori: Moments Like This

Startade dagen med hotellfrukost runt halv 8. Jag har nämligen sovit på hotell två dagar den här veckan eftersom att jag har fotbollsträning sent. Dom som inte känner mig borde tro att jag är en bortskämd brat men så är inte fallet, det är för komplicerat för att berätta bara. Hur som haver, efter frukosten halkade jag mig iväg till skolan och hade bl.a. prov i hållbar utveckling som var det sista vi gjorde inom det området. Runt kvart över ett var skoldagen slut och därefter var det hemfärd. I skrivande stund sitter jag hemma och smälter maten innan jag ska iväg på boxing. Ska bli riktigt roligt!

Eeeehh...
Jag fattar inte vart dagarna tar vägen! För fem minuter sen var det måndag och nu är det snart helg igen. Minskar dygnet med en timme för varje dag eller vad händer?

Eeehh...
Imorgon ska jag tillsammans med några härliga och glada flickor iväg på subway och fira tre månader med klassen! Jag gillar våran tradition med att fira för varje ny månad och hoppas att den ska hålla i sig i si sådär tre år eller så, hihi!

Eeehh...
Nepp nu är det dags att ladda upp inför träningen!
Eeehh... Puss och hej!

(Eeehh..=50% av det jag sa på min redovisning om vindkraften för er som inte var där)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: