saraerikacaroline

Partyparty!

Kategori: Moments Like This

Mina ben är död, mina armar är död, mina händer skakar, jag är så gott som död.. Ja, det är ungefär så det känns efter ett hårt boxingpass. Nu har jag duschat, tagit mig lite fika och ska snart stappla mig in på rummet för att packa väskan till morgondagens bravader.
 Så här ser min fredag ut:
- Skola från 8.15-13.10
- Gå på stan och leta kläder till kvällen
- Middag med klassen på Eastern runt 5
- Dubbelklassfest med språk tvåorna natten lång..!

Det ser jag fram emot! Problemet är vad jag ska ha på mig.. Temat är svart nedtill och vitt upptill, vilket egentligen inte är så svårt att hitta, men jag är så kräsen att jag inte tittar någonting som jag verkligen vill ha! Som tur är får jag min lön imorgon så det kanske får bli något impulsinköp på stan istället. Nepp nu ska väskan packas innan jag får slappna av i några timmar, sedan ringer klockan och fredagen är igång!

Ha en trevlig helg alla underbara! Nattinatti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: