saraerikacaroline

Tisdag

Kategori: Moments Like This

Jag borde nog vara världens mest lata person när det gäller att uppdatera bloggen! Men nu gör jag det iallafall. Kom just hem från Elise där jag tillbringade ca en timme med att prata om allt spännande som vi får vara med om dagligen, vissa saker är lite roligare än andra förstås. Innan det var jag på spinning och trampade tills benen värkte. På varje pass är det alltid jag som ber ledaren höja musiken, hög musik är det bästa medlet för att bli riktigt pepp eller vad tycker ni? Nu är det dags för mig att ta mig lite fika och hoppa in i duschen, sen blir det TV:n. Imorgon är vi nämligen komp. ledig från skolan vilket kom just vid rätt tidpunkt. Jag har nämligen en massa arbeten att ta igen..

Nu har jag inte tid att sitta här längre. Kyss och smek!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: