saraerikacaroline

Söndag!

Kategori: Moments Like This

Jag har en tanke, och det är att jag ska ladda upp lite bilder från i fredags när vi åt middag med klassen. Vi får se om tanken övergår till en handling senare i veckan.. Tyvärr tog jag inte så mycket bilder efter att vi lämnat restaurangen för min kamera var på rundvandring under kvällen. Den hade tydligen hamnat hos Josefine och idag har jag inte ens tagit mig utanför dörren så jag har inte hämtat hem den heller. Istället har jag tillbringat min söndag med att städa rummet, hängt upp mina smycken så att jag slipper ha dom i askar, tittat på när resten av familjen bakade pepparkakor (jag åt bara degen) och slutligen suttit vid datan. Förresten, jag får inte glömma att nämna att jag har pluggat ( om det nu kallas så?). Jag låg i sängen och halvsov medan mamma läste ca 40 sidor om litteratur historia för mig haha! Ungefär som en ljudbok. Jag vet att jag är lat men jag vet också att jag skulle fatta mindre om jag skulle läsa det själv, plus att det skulle ta flera år!

Idag har jag kommit på en del saker:
- Förut funderade jag på att byta linje, men den idén har dunstat.
- Spoof, som vi kallar våra klass, betyder typ parodi (skum imitation), lura eller förlöjligade.. Hmm, stämmer det?
- Om ni läser igenom mina tidigare inlägg så har jag skrivit "iallafall" i varje inlägg.. (Det va väl en jätte intressant upptäckt?)
- För er i min klass: Jag bryter mot våran fd hippies alla skrivregler så gott jag kan när jag skriver inlägg, tihi!

Vill iallafall avsluta men att säga att jag hade sjukt roligt i fredags och det är tack vare min underbara klass! Puss på er mina förlöjligade/ skumma imitationer av människor!



Den här bilden symboliserar kvällens aktiviteter och tillstånd.. Hihi!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha vad fult att det betydde så?! xD

    bra att du inte ska byta linje <3

    2008-11-24 | 17:31:33
  • Minna säger:

    glömde skriva namn haha ^

    2008-11-24 | 17:32:18

Kommentera inlägget här: