saraerikacaroline

If I were a boy

Kategori: Moments Like This

Hur kan det komma sig att man från ena stunden till den andra kan få ett helt annat humör utan att någon ens har gjort något som skulle ha orsakat det? Eller det kanske är det som är problemet, att ingen har gjort något?
Jag vet att jag är fjantig och alltid tror det värsta men jag känner att jag har en anledning till det den här gången. Mina misstag blir mina problem. För att göra min kväll ännu bättre så har jag en hel del läxa att göra, vilket gör att jag måste skippa träningen idag.. Nu ska jag stänga in mig på rummet, tröst äta, göra läxa och tycka synd om mig själv. Efter det ska jag ringa någon stackare som får höra mig gnälla och sen får vi se om det känns lite bättre.


Ni som förstår, fråga inte
Ni som inte förstår, försök inte att förstå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: