saraerikacaroline

Första advent

Kategori: Moments Like This

och julmusiken spelas på högsta volym i köket medan mamma julpyntar för fullt. Jag har just ätit frukost och tagit mig en dusch och nu funderar jag på hur jag ska lägga upp dagens aktiviteter. Först på listan är att städa ordning på rummet innan jag beger mig ut i vår vita vintervärld en sväng. Därefter blir det troligtvis middag och plugg och efter det blir det spinning. Det låter som en rätt härlig söndag ändå!

Anledningen till att jag inte bloggade igår som jag sa var för att min käre broder occuperade datan HELA kvällen.. Istället fick jag aggera personlig stylist till mamma innan hon och pappa skulle iväg på kalas. Min andra uppgift var att aggera barnvakt till Linnéa och Maria så vi tog fram en massa pysselgrejer och pärlor som vi underhöll oss med ett tag. Senare på kvällen kom Josse, Sandra och Rebecca över en sväng så vi gav varandra massage och pratade om ditt och datt.

Om jag ska hinna med det jag hade tänkt är det bäst att jag tar och lämnar datan i några timmar..
Trevlig första advent allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: