saraerikacaroline

Det hänger på håret

Kategori: Moments Like This

Äntligen är det dags, jag ska klippa mig! Det känns som att jag har väntat i en evighet på att få klippa bort mina kluvna toppar men nu är det dags. Om ca 35 minuter kommer jag sitta i frisörstolen, men jag har ett problem.. Jag är lika kluven som mina hårtoppar när det gäller hur jag ska klippa mig! Slinga, färga, toppa, klippa upp, klippa lugg/snelugg, ingen lugg alls? Jag har ingen aning!! Plus att det är den 13:e idag, som är mitt otursnummer (oavsett om det är fredag eller inte) och vidskeplig som jag är tror jag att håret kommer se ut som en katastrof och inte alls som jag har tänkt mig. Det är bara att hålla tummarna. Hoppas att underbara Mia kan komma med några bra tips iallafall. Bilder kanske kommer senare, men jag lovar inget.. Ha de bra så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: