saraerikacaroline

Det gamla modet kommer tillbaka

Kategori: Moments Like This

Dagar som den här dagen älskar jag! Jag vaknade vid tio och utan att behöva stressa mig iväg till skolan utan kunde ligga kvar så länge jag ville. Men trots detta gick jag upp och åt frukost och efter det kikade jag igenom mammas garderob, alltså de kläder som hon inte använder och som han bara har använt sisådär fem gånger. Dock kan jag inte påstå att kläderna var sådär förförligt snygga, men jag hade ändå tänkt att matcha dem med några av mina lite mer moderna kläder så får vi se om det är någonting som går att använda.

Nu hade jag tänkt att plugga lite på vårat grupparbete om vindkraft som jag ska ha gjort tills imorgon. Så det är väl lika bra att få det överstökat!

Caroline- see you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: