saraerikacaroline

Tiden går så fort!

Kategori: Moments Like This

Efter skolan gick jag och häntade Linnéa och Maria från mammas jobb och tog med dom hem. När vi kom hem gjorde jag fika till oss och sen gick vi ut och hoppade studsmatta :) Det kändes att det var länge sen jag umgicks med dom, även fast vi bor i samma hus! Trots att jag ständigt får nervösa sammanbrott på deras tjat och tjafs är dom bland de viktigaste personerna i mitt liv, det som är hemskt är att jag skäller på dom mer än att visa dom hur mycket dom små trollen betyder för mig.. Såklart att småbarn är gnälliga men det hör till, det är bara för mig att inse det och fånga alla stunder jag får med dom för tiden går så fort och snart börjar dom skolan!! (nästan iaf)

Man ska inte ta någon förgivet för helt plötsligt inser man vad man har gått miste om. Den man älskar som mest kanske är borta ur ens liv förevigt och det finns inget man kan göra för att ändra på det!
Fånga dagen och gör varje sekund till något bra! Det är bara du som bestämmer..

Kommentarer

  • josefine säger:

    jag älskar dig! fast det vet du redan iofs, men inte hur mkt.

    2008-05-27 | 23:50:10

Kommentera inlägget här: