saraerikacaroline

Min blogg Min Åsikt

Kategori: Moments Like This

Känner en lättnad över att snart gå ut skolan och slippa passa tider, göra läxor och framför allt slippa allt tjat! Vet inte riktigt hur våran klass ska stå ut med varandra en hel vecka när vi åker till Kroatien när det knappt fungerar att hålla humöret uppe en hel lektion..! Spännande att se om tredje världskriget bryter ut ;)

I helgen bär det av till Frösön! Ska bo där från fredag till söndag och se om stan har nått att erbjuda ;) På nått "konstigt" vis har mamma mist lite förtroende för mig och man undrar ju varför. Ska iaf ta vara på varje sekund den här helgen för att ladda upp inför ännu en skolvecka, är som sagt riktigt less nu!
Jag sa till Josse att jag ska sluta tjata över små obetydliga saker som ingen vill eller behöver höra, men att skriva det på bloggen är ett undantag ;) Det är ju eget val om man vill läsa eller inte.

I sommar ska jag:
¤ Åka till Göteborg på Gothia+ Liseberg
¤ Delta i Storsjöcupen
¤ Åka till min sommarstuga
¤ Åka på en tripp över en helg med pappa, på motorcykel såklart!
¤ Umgås med dom Bästa jag vet- JERC's
¤ Sommarjobba
¤ Vara impulsiv!!

Måste bara tillägga (& klaga) att jag min dumma jävel INTE har ansökt om sommarjobb.
Ibland straffas man för att man är tidsoptimist.. Måste skärpa mig!

hejdå!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: