saraerikacaroline

Let's try, we got nothing to lose!

Kategori: Moments Like This



Har just skrivit klart det där receptet till matlagnings tävlingen och skickat iväg det till Doris. Nu sitter jag och smuttar på en egengjord smoothie à la caroline. Den är gjord på banan, fryska blåbär, jordgubbssylt och hallonyoghurt, riktigt smaskig blev den ;)

image4

Något som också var riktigt smaskigt var att jag fick tillbaka min rapport om islam idag, med en MVG stämpel!! Nu är det bara några prov kvar innan vi går ut, plus dom vanliga glosorna förstås..

Imorgon hade jag tänkt att ringa på några sommarjobb som jag har blivit tipsad om. Jag vet att jag är sent ute, men bättre sent än aldrig, jag har ju inget att förlora iaf! Det jag hoppas mest på är en badstrand i närheten av våran sommarstuga, men jag lär nog ha en del konkurenter för vem vill inte vara där?!
Vi får se hur det går, wish me luck!

Nu måste jag gå och plugga franska. Ska försöka att komma i säng i någorlunda tid ikväll men jag kommer säkerligen på något jag måste göra som får tiden att rinna iväg, som vanligt..

Sweet dreams<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: