saraerikacaroline

Fint väder, sommar kläder

Kategori: Moments Like This

JH träningen igår gick helt okej. Det var troligen den sista vi hade med laget vilket känns både skönt men samtidigt lite tråkigt. Den 23-25 bär det av till Karlstad på Cup Kommunal och det är det sista vi gör med JH! Tar ledigt på fredagen den 23 eftersom vi åker klockan 06.00 från stan. Jag missar även skolan den 26 eftersom vi kommer hem sent på kvällen, och när man har en anledning att slippa skolan är man dum om man inte tar den! ;) Däremot missar jag storsloken och det känns lite tråkigt just(e) för att det är den största händelsen i Stugun hela året och det kryllar av både människor och äckelgäddor.
Helgen efter Cup Kommunal åker klassen som sagt till Kroatien, och då missar vi en hel vecka av skolan!!

Troligen ska jag träffa några kompisar idag och gå och ta en fika på Lilla Bageriet. Men i väntan på att alla ska vakna (de är ju faktiskt lördag!) så ska jag nog gå ut en sväng. Ikväll hoppas jag på grillning med familjen, samt att vädret fortsätter vara bra!

Apropå vädret, bäst att gå ut i solen medan den fortfarande skiner ;)

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: