saraerikacaroline

Du kan aldrig vara säker

Kategori: Moments Like This

Jag har fått mig en tankeställare.. Faktum är att jag levt i min egen värld idag och inte orkat bry mig om alla andra. Det stora ämnet som snurrat runt i mitt huvud idag är att jag inte riktigt vet vad jag ska tro. Du tycker såklart att jag ska tro på det du säger, men gör jag rätt om jag gör det? Jag är som Mecka utan att någon riktigt fattat det.. Det är nästan skrattretande hur människor kan hålla på!
Många som läser det här förstår nog ingenting av vad jag menar, men de som gör det kan ta åt sig!

Ännu en tankeställare! Tänk att vara kille istället, vad jävla skönt!!

Måste kila! Sandra kommer snart och hämtar mig, sen bär det av till Lövsta på JH-träning :)

Vem ska jag tro på, tro på, tro på när
tro på när allt är såhär?

(Artisten suger och låten likaså, men texten passar just idag)

Kommentarer

  • Grannen säger:

    varför skulle de vara skönare att vara kille för?

    2008-05-10 | 01:20:25
  • Anonym säger:

    ja det har vi ju märkt

    2008-05-10 | 11:40:30
  • Matilda säger:

    Carro.. suger är väl ett starkt ord? ;D

    2008-05-10 | 23:40:41
    Bloggadress: http://antonagevall.blogg.se
  • Matilda säger:

    öhhhhhh.. varför står antons blogg där?!

    2008-05-10 | 23:41:28
    Bloggadress: http://antonagevall.blogg.se

Kommentera inlägget här: