saraerikacaroline

Different kind of feelings

Kategori: Moments Like This

Min kompis ikväll har varit min musik, en kompis att lita på. Har bara spelat glada låtar med fart eftersom jag just ikväll har varit på riktigt bra humör. Låtar förmedlar så otroligt mycket känslor och utan musik skulle livet vara så otroligt tråkigt. Gick ut och sprang en sväng (med musik i öronen förstås) och stannade till ett tag på Älvvallen där jag hittade en annan kompis, en fotboll xD Jag och musiken lekte ett tag med fotbollen innan vi begav oss hemåt igen.
Haha måste bara tillägga att jag inte är ett psyko, men jag kan kanske ibland uppfattas så! :p

Josefine Mattsson är min ögonsten som jag älskar tills jag dör! I mina tidigare inlägg har jag låtit väldigt bitter, men inget av det jag har skrivit har varit menat till dig, och det lovar jag! Plus att vad det gäller det  "känsliga ämnet" så har jag inte menat att sagt nått för att vara taskig utan helt enkelt för att jag varit ärlig. Det finns för få ärliga personer i världen men jag försöker iaf. Förlåt om jag sårat dig<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: