saraerikacaroline

Cup Kommunal

Kategori: Moments Like This

Första gången jag sitter vid datan på nästan en vecka! Igår kväll runt 22.30 kom mitt JH lag hem från Karlstad. Eller jag kanske ska säga mitt före detta JH lag? Helgens matcher var det sista vi gjorde tillsammans vilket känns ganska tråkigt.. Gillar tjejerna i laget och helgen blev verkligen lyckad, trots att vi förlorade alla matcher xD

En snabb sammanfattning av helgen:
Fredagen bestod mest av bussresa, konstant ätande (frukost, lunch*2, frukt, mellanmål och middag) och match. Under lördagen gick vi på stan, spelade match, tittade på eurovision och umgicks.
Söndagen började med en morgon promenad i det fina vädret, match, packa ihop och åka hem.

Tummen upp:
¤ Trevligt sällskap
¤ Fint väder (typ 20 grader i skuggan, minst!)
¤ Matcher
¤ God mat
¤ Shopping

Tummen ner:
¤ Hård säng
¤ Idioter som räcker finger
¤ Förluster
¤ Skadade spelare

Resultat:
JH- Uppland    1-2
JH- Värmland  1-4
JH- Göteborg   0-2

Okej vi vann inte, okej jag gjorde inte några av mina bästa matcher! Men jag hade jättekul och blev inspirerad av den här helgen. Längtar till Opes nästa match :)

Det här blev väldigt kortfattat men jag måste skynda mig! Ska träffa Josefine en sväng :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: