saraerikacaroline

30 par skor

Kategori: Moments Like This

Nu är klockan 16.37 och jag har just kommit hem från mina kusiner där vi tillbringade några timmar efter att ha sett deras konfirmation. Det var rätt drygt att sitta i kyrkan i 2.5 timmar, plus att jag satt längst bak och såg inte ett smack! Det bästa med vistelsen i kyrkan var nog Gud, haha! (Bara dom som var där fattar vad jag menar)
Fick syn på några bekanta och några nya personer, som var roliga att lära känna ;) Mer sånt vill vi ha!
Hemma hos mina kusiner blev det mat, fotbollspelande, snack och sen fika. Kulkul!

Eftersom konfirmationen höll på i en evighet han jag även tänka på en massa. T.ex. varför alla psalmer sjungs i en tonart som endast 1% av kyrskans besökare klarar av?! Samt varför det serverades chokladbollar och festis i pausen som innehåller en massa socker, vilket leder till överskottenergi hos alla småbarn?! Själv satt jag på en bänk omringad av fem skrikande småbarn (mina syskon och tre kusiner), och då bortser jag från pappa vars mobil började tjuta mitt upp i alltihopa, man får ju skämmas! ;p

På tal om mobiler, jag gillar sena samtal ;)
Däremot gillar jag inte lögner! Think about that..

Igår spenderade jag kvällen med ett trevligt gäng människor uppe hos viktor! Det blev musik, gotta, snack, kubbspel, twister... ja lite av varje! Mycket kul, det måste göras om :)

 Snygga människor är glädje! 
                                                                    
Pusspuss<3

Kommentarer

  • Sandra säger:

    haha du täker ganska så mkt du:P men jag älskar dig ändå:P

    2008-05-11 | 18:14:37

Kommentera inlägget här: