saraerikacaroline

Vi älskar regn!

Kategori: Moments Like This

Veckan innan sommarlovet var som vanligt en regnig vecka, vilket tyvärr hör till traditionen.. Jag har inte läst någon väderprognos men jag känner på mig att det regniga vädret kommer hålla i sig ett tag till. Men  man ska inte deppa för mycket över det utan göra det bästa av situationen vilket är något som jag, Sandra och Elise är bra på. Igår bestämde vi oss för att ha en lugn kväll hos Elise där vi tittade på första säsongen av OC och åt massa gott! På dagen va vi, liksom 80% av stuguns befolkning, och tittade på stuguns A-lag som spelade, och vann, mot frösön!
Efter det gick jag hem och åt middag med familjen framför TV:n och tittade på Sverige-Spanien, riktigt mysigt :) Men som vanligt är det något som ska förstöra stämningen, och den här gången var det Spaniens flyt! Hur ofta gör man ett avgörande mål i 92 eller 93 minuten?!!
På kvällen sov jag ialla fall över hos Elise och vi pratade lite skvaller och hade det mys :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: