saraerikacaroline

Som ingen alls i ingenmansland

Kategori: Moments Like This

Ibland kan man verkligen behöva tid för sig själv, som ikväll tex. Efter fyra dagar med småbarn på fotbollsskolan känns mitt huvud ganska tungt så denna kväll fick bli en slappkväll framför TV:n. Hade egentligen tänkt att lägga mig tidigt eftersom jag inte har gjort nått speciellt på hela kvällen men det brukar ändå aldrig bli så..
Imorgon ska jag och Rebecca, förhoppningsvis, gå ut och gå en sväng på förmiddagen och senare på kvällen ska jag träffa brudarna för att tillbringa kvällen med dem! :) Ska bli riktigt roligt som vanligt! Ja, det var det positiva somkommer hända imorgon. Det negativa är att nu vänder det igen, och med det så menar jag såklart att det kommer bli mörkare igen på kvällarna vilket jag tycker är jättetråkigt..! Aja om inte solen lyser upp sommarkvällarna så kommer iaf mina vänner att göra det!

Tro det eller ej men nu ska jag sova! Godnatt alla underbara<3

Kommentarer

  • josefin e säger:

    du lyser upp för mig <3

    2008-06-20 | 13:52:02
  • josefineeeeeeee säger:

    uppdatera mera!! (:

    2008-07-02 | 10:25:58

Kommentera inlägget här: