saraerikacaroline

Yran, det är nu det händer!

Kategori: Moments Like This

Att packa har blivit som en vana för mig under sommaren. Idag har jag börjat packa lite kläder som jag ska ha med mig till stan och YRAN! Det blir tre dagar med mycket musik, människor och mys! Jag har egentligen inte sån stor aning om hur dessa dagar kommer se ut men jag kan garantera att det kommer bli skitkul. Det jag vet är iallafall att jag ska tillbringa torsdag, fredag och lördag med Min Gris Elise<3
Nu väntar jag bara på att Elise ska bli klar, seg som hon är, så vi kan ta en walk i solen innan vi går hem till mig och äter lunch, packar klart och fixar klädseln inför kvällen (den är lite speciell).  Sen åker vi in till stan vid 17.00 så får vi se om vi hinner till några av Elises kompisar innan vi drar ner på Yran. Visst låter det kul? Och tänk..det är bara en av tre dagar!

Nu ska jag möta upp Elise för en prommenad i det fina vädret :) Försök ha en lika bra dag som jag!

Pussohej <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: