saraerikacaroline

Packa ner, packa upp, packa ner...

Kategori: Moments Like This

Snart ska jag göra något som jag tycker är riktigt roligt, nämligen att packa! Jag kan ärligt säga att jag ALLTID packar för mycket så när jag kommer hem igen är hälften oanvänt.. Men det är bättre att ha med sig för mycket än för lite! Jag ska iallafall försöka packa lagomt med kläder så jag klarar mig i Göteborg i en vecka där jag ska spela matcher och förhoppningsvis få lite fritid till annat :) Det brukar ta ett bra tag för mig innan jag är klar för först packar jag i det jag tycker är nödvändigt, men sen inser jag att väskan är överfull så då börjar jag sortera bort vissa plagg. Men konstigt nog är den lika överfull igen innan jag är klar.. Aja som sagt så tar det sin tid så det är nog bäst för mig att börja med en gång!

Ikväll är det ialla fall träning, både mitt lag och A-laget, och efter det blir det grillning av hamburgare och korv :) Det ska bli riktigt roligt!

Pussohej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: