saraerikacaroline

Allt eller inget

Kategori: Moments Like This

Okej, jag vet inte varför men så fort jag skriver ett enda inlägg så måste jag skriva ett till. Sen går det år och dar innan jag får ett till "blogg-damp" också håller det på sådär. Det är likadant när jag shoppar. Först kan det gå flera timmar innan jag köper något över huvudtaget men när jag väl gjort ett inköp, stort eller litet spelar ingen roll, så släpper "spärren" och efter det sprider jag pengarna som om det vore mat till fåglarna.
Dessa skor hade jag på skolavslutningen och jag har ingen aning om när jag kommer ha användning för dem nästa gång pga klacken som är nästan 10cm hög, men det blir väl någon gång framöver när jag vill känna mig lång!
Lyckat impuls-inköp från DNA, 399:-

Enligt horoskopet vänder min tur i shopping 10/7 så man måste ju passa på!

Go'natt, nu ska jag slå en pling till en viss person så denne inte blir sur, igen!
pusss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: