saraerikacaroline

Besök på stans alla pisselitter!

Kategori: Moments Like This

Nu är det dags att varva ner en stund efter en dag i stan. Åkte in kvart i elva och mötte Elise (<3) för att sen gå och kolla in rean, som finns i typ alla butiker! Men tyvärr så hittade jag inga plagg som jag föll för vilket också kan bero på att en hel del av rean är utplockat (min plånbok har sorgligt nog bara råd med reavaror just nu..) Men jag hittade iaf en ring, ett läppglans och några örhängen, lite smått och gott! När vi hade gått på stan så länge att både ryggen, fötterna och magen värkte  tog vi och köpte med oss lite mat och gick ner och satt oss i badhusparken i solen. Väldigt mysigt och gott! Efter det va vi tvugna att snabbt hitta en pisselitte! Någon närmare beskrivning får ni inte ;)
Tog bussen hem 17.20 ,och somnade som en stock! Nu sitter jag med en efterlängtad glass i handen, satt som pricken över i:et på en perfekt dag!


Elise och Jag på stan

Haha den var alltför skön!

Seriösa för en gångs skull..

Också oseriösa, som vanligt! På Harry's pisselitte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: