saraerikacaroline

På väg igen!

Kategori: Moments Like This

Hello!
Ikväll har jag varit med skönheten Elise och vi har bakat muffins! Jag smakade en nyss och dom blev rätt goda ändå trots att vi utbytte några ingredienser som vi inte hade här hemma. Innan vi började baka gjorde vi en partyskiva med de låtar som vi gillar allra bäst och som får oss på riktigt bra humör :) Äkta gill kobek-känsla!

Om Linnéa får som hon vill så åker familjens kvinnliga varelser till våran sommarstuga ikväll, också kommer de två övriga upp imorron. Troligtvis blir det så, vilket innebär att jag snabbt måste packa väskan (som jag packade upp imorse) för att sedan bege mig till kusten i norr. Ska vara där fram till Yran och under den tiden ska jag bara slappa och förhoppningsvis åka till Umeå eller Ö-vik och shoppa någon dag!

Ska kila iväg och packa nu men det är bara att sms:a! :) Mobilen är min enda koppling till verkligheten däruppe eftersom det inte finns el där.

Carro- ständigt påväg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: