saraerikacaroline

Onsdag morgon!

Kategori: Moments Like This

Godmorgon!

När jag vaknade tog jag med mig lite frukost och satt mig vid TV:n och tittade på mtv. Det var top 10 at 10 med endast låtar med Linking Park, som jag tycker är en riktigt bra grupp! Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska fördröja min dag då Sandra jobbar, Josefine är i USA, Elise är i stan och Rebecca är i Strömsund. Jag känner att jag blev lämnad lite åt slumpen.. Plus att hela min familj är borta på jobb, dagis och kompisar så jag hade huset för mig själv när jag vaknade, fast ärligt talat var det ganska skönt.
Solen skiner ialla fall så jag kanske borde gå ut en sväng men eftersom jag inte är tio år längre så har min fantasi dunstat så utan kompisar (som är mitt största intresse) vet jag inte vad jag ska hitta på.

Får se om jag kommer på nått att göra. Isåfall ska jag uppdatera Josefoine senare;) Hoppas min ängel har det bäst i USA!!<3

Caroline- miss lonely..

Kommentarer

  • W säger:

    Gillar du Linkin Park??!! dom é ju en av världens bästa grupp!(enligt mej):p

    Roligt att en tjej tycker dom é bra!:D

    2008-07-10 | 14:02:41

Kommentera inlägget här: