saraerikacaroline

Home sweet home

Kategori: Moments Like This

För en vecka sedan var jag på väg till Göteborg och var hur förväntansfull som helst! Nu sitter jag ensam hemma i huset och lyssnar på musik och tar det lugnt, är helt slut! Under den här veckan blev det tyvärr bara fyra matcher men ändå känner jag mig trätt i kroppen. Det kan nog bero på att vi sprungit Göteborgs maraton hela veckan (känns det som iaf) och orsaken till det är alla dessa spårvagnar som ska passas vart man än ska. Jag har gått över en mil varje dag (har stegräknare på mobilen) plus matcherna!
Jag kom hem imorse vid 08.00 och hoppade direkt in i duschen och sen satte jag mig framför TV:n med lite frukost, väldigt efterlängtat! Frukosten på skolan där vi bodde var inte så god, men resten av maten var helt okej!

Det finns hur mycket som helst att berätta om veckan i Götet men just nu har jag inte tid. Måste packa upp väskan och sedan packa ner igen eftersom jag åker till sommarstugan snart. Kan hända att jag åker redan imorron :)

See you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: