saraerikacaroline

Hemmafru, utan man!

Kategori: Moments Like This

Natten blev ungefär som jag trodde, ett bastuliknande helvete! Men hellre varmt än kallt ioch för sig.. Nu har jag just ätit frukost somtidigt som jag försökt ta reda på när och hur alla bussar går så jag kan ta mig in till träningen ikväll. Jag har nog varit lite bortskämd tidigare då mamma alltid har skjutsat mig. Men samtidigt är det lite roligt att få klara sig själv också. En sak jag måste göra idag är att gå till ica och köpa lite mat, om jag ska överleva tills familjen kommer hem, också ska jag tvätta lite kläder. Helt ärligt kan jag erkänna att jag bara har tvätta två gånger sen vi köpte en ny tvättmaskin, och det kan jag lova var ett bra tag sedan!

Nej, nu ska jag nog gå ut i solen ett tag och slappa! Måste ju vila upp mig innan jag ska aggera hemmafru (utan man iof) och sen blir det spännande att se om jag tar mig till träningen i eftermiddag eller inte.

So long!

Kommentarer

  • Grabben Bredvid... säger:

    Men de va jävlar vad du bloggar, och inget vet man! :D

    2008-07-30 | 16:05:08

Kommentera inlägget här: