saraerikacaroline

Dagens förälskelse

Kategori: Moments Like This

Efter att ha tillbringat största delen av dagen med Rebecca, mycket skratt och goda "special-pizzor-à-la-ROS" sitter jag nu och lyssnar på min nya förälskelse, Chris Brown. Finns det nått sexigare än snygga killar med snygga moves och bra röster? Nopp! Tur att det finns YouTube dessa dagar när vädret sviker så man kan hålla humöret uppe ;) Det finns dock någon som tynger mig, trots Chris Browns léende guldbruna ögon, och det är att våran skönhet och skatt Josefine lämnar oss för att resa till USA. Men jag hoppas verkligen att din resa blir lyckad och att du får uppleva mycket minnesvärt. Under tiden ska jag, Rebecca, Elise mm. fördröja tiden i Sverige på bästa sätt:

¤ Jag åker på Gothia, går på Yran och åker till sommarstugan
¤ Rebecca åker till ström och kanske Yran?
¤ Elise drar till Halmstad, och förhoppningsvis Yran!

Sverige har också en hel del att erbjuda trots allt, men inte i närheten av vad Usa har.. Men det hänger egentligen bara på sig själv, vill man göra sommaren 2008 till den bästa så är det upp till en själv. Blev lite inspirerad av två unga killar i min ålder som Elise och jag träffade på igår utanför ica på 87:an. De stod efter vägkanten med hela sin packning och hoppades på att det skulle komma en bil med gott utrymme och trevliga förare som kunde ge dem lift en bit på vägen mot Umeå. De hade liftat hela vägen från Mora och skulle som sagt till Umeå, där jag också tror de bor med tanke på deras dialekt. Jag är säker på att deras sommar inte kommer bli glömd i första taget och att de kommer hinna uppleva mycket spännande på vägen från Mora till Umeå. Riktigt modigt av dem iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: