saraerikacaroline

Baby I'm Back

Kategori: Moments Like This

Hallå!
Nu är jag hemma igen från sommarstugan. Passade på att åka hem med min moster och hennes familj idag istället för på torsdag när jag egentligen skulle komma hem. Känns hur skönt som helst att vara hemma, tro det eller ej!
Imorgon ska jag sovasovasova! Är ensam hemma så då är det bäst att passa på att sova ut när man inte har några småsyskon som lever rövare varje morgon. Hoppas också på att vara med Elise imorgon kväll när hon kommer hem för vi ska göra lite förberedelser inför Yran ;)

Jag kan kort berätta vad jag har haft för mig dessa dagar i sommarstugan:
Den större delen av 4-5 dagar har jag målat stugan och gäststugan för att tjäna lite pengar. De sista dagarna har det varit kanonväder så då har jag glassat i solstolen och badat, det var ca 24 grader i vattnet. Jag har även dragit med mina tremänningar och min bror på en fotbollsplan och skjutit lite för att inte glömma bort vad en fotboll är, det känns som att det var en evighet sen vi hade träning med laget,  men imorgon börjas det igen! :)
Jag får inte glömma bort att nämna en stor del av mitt tidsfördriv i stugan, nämligen att äta. Mina föräldrar säger att det är "Lördag hela veckan" så det har blivit en hel del onyttigt kan jag lova. Får inte glömma bort att nämna att jag har åkt båt och träffat en massa trevliga människor också!
Ja, det var väl en snabb sammanfattning av mina nio dagar vid kusten :)

Nu ska jag gå och försöka sova, men det är 27,4 grader inne så det blir nog mer en plåga.

Hem ljuva hem // Carolinee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: