saraerikacaroline

Skulle vi inte vara fina tillsammans?

Kategori: Moments Like This

Nu sitter jag i Sandras lägenhet och väntar på mat innan vi ska åka iväg på dagens träning. Sandra och jag skulle vara ett rätt gulligt par faktiskt, hon lagar mat och jag äter den. Jag stökar till och hon städar. Hon betalar kostnaderna och jag slösar på varmvatten. Det låter väl som ett härligt förhållande? Men så är ju inte fallet, jag är bara hennes middagssällskap de dagar vi har träning. Nu ska jag titta lite på tv tills hon ropar att maten är klar och sen är det dags för träning! Hejsveis snyggingar!

Jag är inte lat, jag passar bara på att känna hur det är att vara manen i huset..

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Ja vi skulle vara ett as bra par du och jag:P

    2008-12-26 | 20:10:53

Kommentera inlägget här: