saraerikacaroline

Dagens Utmaning

Kategori: Moments Like This

Onsdagar är verkligen härliga dagar! De två första och värsta dagarna på skolan är avklarade, det är lillördag, sovmorgon, tacobuffé (iaf idag), bara tre lektioner på skolan och fotbollsträning på kvällen. Egentligen har vi idrott idag men ryktet säger att vi har håltimme så jag och några brudar från klassen tänkte gå på skolan gum en sväng, vilket jag gruvar mig för en aning. Jag har gymmat max fem gånger i mitt liv och det var inte ens seriöst. Jag vet inte hur det är på skolans gym men jag kan tänka mig att det finns en hel del välträdade elever där som jag gärna inte jämför mig själv med.. Men, för att kunna platsa bland dessa vältränade personer finns det väl inte så mycket annat att göra än att börja gymma själv! Önska mig lycka till!



Såhär kommer jag se ut snart, eller? (fast som kvinna)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: