saraerikacaroline

Dags att fira 080808!

Kategori: Moments Like This

Usch vad mätt jag är! Menmen det var bara för att jag var så jäkla hungrig efter att jag och Elise var ute och gick, så då åt jag liite för mycket. Har ingen aning om hur länge vi var ute men det var ett bra tag iallafall! Men skönt var det, tills det började regna..

Ikväll hoppas jag på att "the gang" som jag brukar kalla oss återförenas. Haha okej det där med återförenas lät en aning töntigt men det känns lite som en återförening. Förra sommaren gjorde vi något varje kväll nästan, men denna sommar kan jag inte komma på en enda gång då vi har gjort något ihop! Sorgligt men sant! Vi får se vad vi hittar på ikväll men det som ska bli roligt är att alla är tillsammans igen och då spelar det ingen roll vad vi gör =)

Vad kan man kalla en dag som denna? Jo, 08:ornas dag eftersom det är 080808! Så alla stockholmare kommer nog fira det på något vis så därför tycker jag också att vi skogsmullar kan fira det, bara för att ha något att fira eftersom det är såå kul!


 
Klassen på klassresa i Kroatien
Klassresa i Kroatien- 08
(jag har rosa linne)

Hipphipphurrey!

Kommentarer

  • muutilda säger:

    shit vilken återförening det blev ;)

    2008-08-08 | 21:49:59
  • Josee säger:

    wow, jag är nästan förvånad vad många som kom, inkl mig! ;D haha en annan gång kanske :) pusspåre<3

    2008-08-09 | 01:23:01
  • Becca ;) säger:

    oj, var ni sådär lite nior?:)

    2008-08-12 | 21:47:04
    Bloggadress: http://rebeccamattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här: