saraerikacaroline

Lycka i olika former

Kategori: Moments Like This

Som tur va kom Rebecca och ryckte upp mig från datastolen annars hade jag nog suttit här hela dagen! Varför sitta vid datorn? Jo för när man passerat runt 10 år och inte längre leker med dockor försvinner också fantasin, så blev det iallafall för mig. Så datorn blir som ett tidsfördriv helt enkelt! Men som sagt så kom Rebecca och vi bestämde oss för att göra något vi inte klarade på hela förra sommarlovet, nämligen jonka till 20 emellan varandra. Haha jag vet, det borde inte vara så svårt men på något vis var det alltid någon av oss som klantar till det när vi närmar oss 19-20.
MEN! Tro det eller ej, vi klarade det till slut, och jag tror att alla barn som sov middag på dagis vaknade av vårat jubel.
Iochmed att vi lyckades med det trodde vi helt plötsligt att vi kunde klara allt, till och med stå på händer som jag inte har gjort på flera flera år. Vi klarade oss från benbrott och skallskador som tur var, men några gånger var vi inte såå långt ifrån. Haha, kul var det iallafall!

Ikväll har Josefine och Rebecca varit här och myst. Vi gjorde lite nachos och tittade på sex and the city :) Det behöver inte vara så märkvärdigt, huvudsaken är att man är med personer man trivs med! Tack för ikväll tjejer!

Ikväll SKA jag gå och lägga mig tidigare. Funderar på att åka in en sväng till stan imorgon för att få lite omväxling, tihi! Hörs imorgon, eller egentligen idag eftersom klockan kan passerat midnatt.
Nattinatti<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: