saraerikacaroline

Alltid lika kul att vara impulsiv!

Kategori: Moments Like This

Okejokej det blev visst ingen "återförening" igår. För det första var det inte så många som kunde komma och för det andra så kom vi aldrig på vad vi skulle göra så det kändes lite meningslöst. Men, impulsiv som man är så åkte jag och Viktor in till stan på moppe (jag funderade hela vägen om vi var idioter eller helt enkelt puckade!?). Väl där träffade vi en hel del trevliga personer som vi ungicks med tills klockan var runt halv 2, då tog vi moppen och drog hem till lilla Stugun. Och även på hemvägen hade jag mig en funderare, var det värt att åka 10 mil i kylan bara för att vara i stan i några timmar? Svaret är JA! Trots att vi bara gick omkring lite och träffade på lite olika folk så hade jag riktigt roligt! Jag gör gärna om det! Men innan jag och Viktor begav oss hem skjutsade vi Emil till Brunflo, alltså var vi tre på moppen och eftersom vi inte längre befann oss i lilla Stugun där det inte kryllar av poliser var vi tvugna att ta en massa småvägar för att inte bli sedda. Och jag kan lova att vi hade riktig tur! Hela tre gånger var det riktigt nära att poliserna skulle se oss, men vi hade änglavakt eller något liknande ;) Jag hade iallafall en riktigt rolig kväll, så tack allihop för den!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag vaknar till och sen ska jag se om denna dag har något roligt att erbjuda.

Pussohej på en stund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: