saraerikacaroline

frågetecken, frågetecken, frågetecken

Kategori: Moments Like This

Okej jag har ett stort dilemma..! Eller kanske rättare sagt en fråga: Vill jag gå Idrott och Hälsa på JB? Under hela min promenad med Lucas gick jag och grubblade på det här. Iallafall så sökte jag den här linjen och kom in och allt kändes rätt, men nu, när skolstarten närmar sig får jag en klump i magen varje gång jag tänker på mitt val. Jag gruvar mig inte för gymnasietiden i sig och absolut inte för den nya klassen. Men är Idrott och Hälsa rätt linje för mig? Ärligt talat så kommer jag nog knappast satsa på att bli någon elitfotbollspelare och förutom det kan jag bli sjukgymnast, idrottslärare, personlig tränare, typ kostrådgivare och yrken åt det hållet. Och om jag ska vara ärlig igen så är dessa jobb inte heller speciellt lockande..
Men vad skulle jag gå istället då? Ja troligtvis samhälle eller något på wargen men det vet jag inte heller om jag vill. Fan vad jag hatar att ta viktiga beslut! Innan jag slutar tjata om mitt problem så har jag en sista fråga: HUR SKA JAG GÖRA??

Jag blir alldeles matt av att tänka på det här så nu ska jag koppla av med en film och bara mysa!

Kommentarer

  • Din personliga rådgivare Josefine säger:

    Haha. Anledningen till att du tvekar är kanske pga att du längst inne är lite omedvetet nervös inför hur det kommer gå med allt nytt!? :b

    Fast jag tycker att det finns mycket mer spännande och utvecklande linjer än just Idrott och Hälsa, särskillt om man tvekar, men det beror på att jag inte har samma intresse av att ha fotbollfotbollfotboll hela veckan, varje månad i tre år. Men beslutet är helt och hållet upp till dig! : ) ilu<3

    2008-08-05 | 13:58:31
  • Diana Lindström säger:

    Tänk igenom både två och tre gånger vad d vill göra så kommer det att gå bra

    2008-08-05 | 18:10:17

Kommentera inlägget här: