saraerikacaroline

Hosthosthost

Kategori: Moments Like This

Min lilla plan funkade inte.. När jag vaknade , runt 12, kände jag mig allt ifrån frisk! Men det positiva är att då kan jag äta hur mycket glass som helst, för det tycker jag hör till en förkylning. Så om någon påpekar skyller jag bara på att det är bra för halsen ;)
Det bästa med att vara sjuk är att man får ligga och slappa utan att någon säger åt en att göra en massa jobb. Så egentligen ska man se det som en lång skön vila! Men eftersom jag inte är dödssjuk ska jag nog pallra mig ut en sväng och förhoppningsvis träffa några kompisar, för att bara ligga inne hela dagarna är ju döden! Vännerna är den bästa medicinen enligt mig!

Josefine och jag i Kroatien

Josefine och jag i kroatien!

Pussohej på en stund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: