saraerikacaroline

Tröööt!

Kategori: Moments Like This

Inatt sov jag bara tre timmar så jag är hur  trött som helst men ändå fastnade jag här, som vanligt. Det är rätt mycket som snurrar i mina tankar nu så jag blir trött av bara det! Bland annat så har jag, så gott som iallafall, bytt gymnasium från JB till Wargen och än så länge känns det bra men jag brukar kunna ändra mig ganska snabbt så egentligen vet man aldrig vart jag kommer hamna tillslut. Jag bestämmde mig för att byta till samhälle med inriktning språk så nu får det bli som det blir! En positiv sak är iallafall att Josefine också ska gå den linjen :D
Nej nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre! Måste ta igen mina förlorade timmar för att orka med resten av veckan. Jag och Fredrik ska nämligen ta han om huset själv, inklusive städning, diskning, tvättning, matlagning, hund-passning mm. Det kommer nog bli spännande för mamma och pappa att se hur huset ser ut när de kommer hem!

Puss & godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: