saraerikacaroline

Söndag

Kategori: Moments Like This

Idag var det jag som fick göra maten eftersom mamma skulle på något möte, som hon kom på att hon skulle på just när vi skulle börja med maten. Iallafall så fick det bli pizza idag så jag gjorde två stycken, en vanlig med tomat,sås, tomat, ost och skinka och på den andra slängde jag på lite allt möjligt bl.a. tomatsås, tomat, skinka, fetaost, babyspenat och ost. Riktigt gott blev det så nu sitter jag är alldeles proppmätt! 

Nu funderar jag på att gå och titta igenom min garderob och se om det är något som ska bort. Eller ja, det vet jag ju redan att det är men vi får se hur mycket det blir.. Efter det ska jag troligtvis träffa Josefinasteisverige och kanska mysa framför en film och snacka skit. Hah!

Nej nu vrids volymen upp på stereon och jag beger mig in på rummet för att rensa garderoben! Whitney Houston om någon kan få mig på bra humör med låten 'Wanna dance with somebody'.

Tralalalaaaaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: